Vi söker en mäklarassistent / administratör till Ölandsmäklaren AB!

Vi på Ölandsmäklaren AB växer och söker nu en ny kollega till vårt kontor på Ölands köpstad. Som mäklarassistent/administratör blir du en viktig del av vårt lilla team och en central person i vardagen – en riktig spindel i nätet som ser till att allt flyter på.

I rollen ansvarar du för kontorets administration och stöttar våra mäklare i deras arbete. Du kommer att ha många olika arbetsuppgifter, vilket gör att dagarna sällan är lika. För att trivas hos oss tror vi att du är noggrann, strukturerad och tycker om att ta ansvar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men det allra viktigaste för oss är vem du är som person. 

Eftersom vi är ett litet företag värderar vi personkemi högt. Vi söker dig som är samarbetsvillig, gillar att arbeta i team och bidrar med ett positivt sätt. Du tycker om att möta människor, har lätt för att skapa goda relationer och ger alltid ett trevligt och professionellt bemötande – både mot kollegor och kunder.

Då vår huvudsakliga säsong är under sommaren behöver du kunna arbeta under juni, juli och augusti, och planera din längre ledighet under andra delar av året. Tjänsten är på 80–100 % och arbetstiden varierar under året.

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansökan skickas senast 20/9 till info@olandsmaklaren.se urval sker löpande.

Funderar du på att köpa eller sälja? Kontakta oss idag så hör vi av oss!